News - Apr 14, 2014 (9 days ago)

ALL USERS: Please assign a working e-mail address to your account. It does not have to be your primary or main account, but it does have to be something you have access to on a regular basis.

This is for if you run into an issue where you cannot recall your password, or if it doesn't work for any other reason, you can reset it immediately instead of waiting on an admin to receive your request.

Under no circumstances will an administrator or moderator of e621, an employee of Dragonfruit, or an employee of Bad Dragon ever ask you for your password. If you encounter that situation, contact website management immediately.

X
e621 animal_genitalia border_collie canine canine_penis chart comparison disembodied_penis dog educational equine feral german_shepherd great_dane greyscale horse horsecock human humanoid_penis knot male mammal monochrome penis the_more_you_know
 

Edit | Respond | Download

Before commenting, read the how to comment guide.

5 comments below threshold.

i have this as a fucking refrigerator magnet.... ive had it for....um 6 years. what the hell

@TishPug I dont want to know where they got the info...
@biteme I seriously hope your kidding...

makes ya kinda feel antiquate doesn't it? wheres the dragon? oh wait not enough room=3

So, according to this chart, if my human dick = Shep, I = shep fursona. It fits perfectly! I accept.

kam
Member
3 years ago

heheh are there any others like this?

Average 15 cm for humans? Wtf, did a French man do this or an Asian one? xD

Fox2K9 said:
Average 15 cm for humans? Wtf, did a French man do this or an Asian one? xD

French.

Asian furrys don't exist, only weeaboos.

Fox2K9 said:
Average 15 cm for humans? Wtf, did a French man do this or an Asian one? xD

Only that's what the average is? Studies have been done.

Yep, 6 inches is average. Technically most humans fall between 5.5 and 6 inches, though.

user1439 said:
Only that's what the average is? Studies have been done.

And studies show that size changes al ot from a country to another. Condoms manufacturer even change what size means depending of the area.

6 inch dick is average?

Shiiit.... Well mine works good anyhow :D

Choose your weapon.

And here I though 7 was average and 11 was large....

Recent studies suggest that among internet users, the average penis length is 10-12 inches, none of whom could be reached for confirmation.

*facepalm* Yes yes guys, YOUR penis is always the biggest and average is soooo small, yes. Epic failure of doom... :/

Kanon said:
Recent studies suggest that among internet users, the average penis length is 10-12 inches, none of whom could be reached for confirmation.

Thank you.

Fox2K9 said:
Average 15 cm for humans? Wtf, did a French man do this or an Asian one? xD

From an study in april 2008, french people have the biggest penis in Europe, with 15,48 cm long (6,09 inches)

an other study from Dr. Eduardo Gomez de Diego, show the average for each country : France (16 cm, 6,3 inches) USA (12,9 cm, 5,08 inches) India (10,2 cm, 4,02 inches)

lol'd at tag "Educational"....
wait

Kanon said:
Recent studies suggest that among internet users, the average penis length is 10-12 inches, none of whom could be reached for confirmation.

You , sir , win.

Bomber64 said:
Choose your weapon.

Haha very good

Now I know!! and knowing is half the battle!

missing: whale penis

Kanon said:
Recent studies suggest that among internet users, the average penis length is 10-12 inches, none of whom could be reached for confirmation.

Haha, you sir win...

Munkelzahn said:
missing: whale penis

i was seriously expecting to see a whales penis in this picture from the thumbnail

This size chart is great. it's helpful and well done.

Theres an important dog breed missing, the mastiff.. they are like the biggest dogs in the world. o3o